Logo Logo
  • Dlaczego warto?
  • Nasz kurs
  • Zawartość kursu
  • Nasi trenerzy
  • FAQ
  • Blog
  • Kontakt
  • Zamów kurs

  • Akademia OZE
  • Bezpłatna konferencja PV SALES LAB
  • Konferencja
  • Kontakt
  • Partners Day
  • Polityka prywatności
  • Regulamin kursu
  • Regulamin uczestnictwa w wydarzeniu
  • Szkolenia fotowoltaika
  • Zamów kurs

3 magiczne zdania w sprzedaży fotowoltaiki

  • Home
  • Blog Details
25 kwietnia 2021
  • Blog
  • Fotowoltaika
  • Uncategorized
-„Co Pana skłoniło do do tego, że wziął Pan pod uwagę fotowoltaikę?”
Po krótkim wstępie, na spotkaniu z klientem możesz zadać mu powyższe pytanie
Rozpoczynając w ten sposób rozmowę, przerzucasz na klienta ciężar wymyślania korzyści i przekonywania go. Po tym pytaniu klienci najczęściej opowiadają o swoich motywach zakupowych. Nie zawsze jednak pierwsze odpowiedzi są tymi najważniejszymi
Warto dopytać klienta: “dlaczego jeszcze?”. Wtedy zwiększasz sobie prawdopodobieństwo, że klient jako kolejny poda prawdziwy powód swojego zainteresowania
-„Wolałby Pan X czy Y?”
To pytania pozornego wyboru. Sprawiają, że klient zamiast zastanawiać się CZY chce, zastanawia się CO chce
 Przykład:
-„Wolałby Pan zainstalować panele na dachu, czy na gruncie?”
-„Gdyby zdecydował się Pan na instalacje, chciałby Pan panele tańsze, czy droższe, ale lepszej jakości?”
Klient na razie decyduje tylko “gdybając”, ale te odpowiedzi możesz wykorzystać później w zamknięciu sprzedaży
Właśnie dlatego…
To stwierdzenie świetnie sprawdza się w przypadku reagowania na obiekcje klientów. Jeśli Twój klient mówi: “to jest droga inwestycja, nie wiem, czy warto w to inwestować” – możesz wtedy powiedzieć: „właśnie dlatego, że widzę, że zależy Panu na rozsądnych inwestycjach, które przynoszą korzyści, powinniśmy to przeliczyć, żeby wiedział Pan, kiedy instalacja w panele się Panu zwróci.”
_______________
Autorka:
Ela Sawczuk
Trener Sprzedaży w Szkolenia OZE
Previous Post Next Post

Leave a Comment Anuluj pisanie odpowiedzi


Ostatnie wpisy

  • Co to jest audyt fotowoltaiczny?
  • Jakie kompetencje i umiejętności powinien mieć dobry handlowiec w branży fotowoltaicznej?
  • Dofinansowania dla osób indywidualnych w branży fotowoltaicznej
  • Dofinansowania dla przedsiębiorców w branży fotowoltaicznej
  • Dofinansowania dla rolników w branży fotowoltaicznej

Najnowsze komentarze

    Archiwa

    • maj 2021
    • kwiecień 2021

    Kategorie

    • Blog
    • Fotowoltaika
    • OZE
    • Uncategorized

    Meta

    • Zaloguj się
    • Kanał wpisów
    • Kanał komentarzy
    • WordPress.org

    Finnergy sp. z o.o.
    ul. Krasickiego 44
    32-600 Oświęcim

    • Zadzwoń:
      +48 500 606 244
    • Napisz:
      szkolenia@szkoleniaoze.com.pl

    Menu główne

    • Dlaczego warto?
    • Nasi trenerzy
    • FAQ
    • Blog
    • Kontakt

    Nasze kursy

    • Zamów kurs
    • Jak działa platforma kursu?
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Regulamin uczestnictwa w wydarzeniu

    Akademia OZE © 2021 Wszelkie prawa zastrzeżone. Wykonanie: REVERSE Pozycjonowanie: SEOLO