Prelegent: Anna Zaremba i Agata Koman-Więch
Przywitanie uczestników. Informacje organizacyjne. Zapowiedzi prelekcji.
Właścicielka firmy Szkolenia OZE, która zajmuje się realizacją specjalistycznych szkoleń w zakresie systemów fotowoltaicznych zarówno dla instalatorów jak i przedstawicieli handlowych, a także szkoleń biznesowych w obszarze branży fotowoltaicznej.
Manager i koordynator szkoleń i konferencji dla branży fotowoltaicznej, strateg i wizjoner.
Współpracuje z szerokim gronem ekspertów z branży fotowoltaicznej oraz elektrycznej, skupia się na rzetelnym i merytorycznym przekazaniu wiedzy teoretycznej i praktycznej.
Pomysłodawczyni i organizatorka międzynarodowej konferencji połączonej z targami wystawienniczymi ONLINE PV Conference&Expo skierowanej do branży fotowoltaicznej.
Swoją działalność realizuje w ramach marki Szkolenia OZE oraz fanpage’a Portal OZE, a także grupy na Facebooku skierowanej do kobiet Fotowoltaika Kobiecym Okiem.
Od 2008 roku związana z tematyką funduszy unijnych. Doradca w zakresie przedsiębiorczości oraz opracowania wniosków o dofinansowanie działalności gospodarczej i biznes planów.
Agata Koman-Więch
Twórca i trener wideo. W półtorej roku zbudowała popularny program KAMAN show, w którym występowali właściciele firm z całej Polski, a oglądalność przekroczyła 2 miliony osób.
Łącznie przeszkoliła z zakresu wideomarketingu w internecie ponad 2500 firm w ciągu ostatnich 2 lat.
Realizowała filmy lub szkoliła m.in: Politechnikę Krakowską, Uniwersytet Rzeszowski, Centrum Handlowe Janki pod Warszawą, AMA Film Academy, Grodno S.A, Max Kuchnie, Galerię Rzeszów.
Na co dzień zajmuje się wspieraniem przedsiębiorców w marketingu w social media, nadzorując zespół tworzący filmy reklamowe i współtworzy agencję
reklamową KAMAN.
W 2021 roku postawiła na WYZWANIA WIDEO – autorską formę edukacji w zakresie wideomarketingu, którą ukończyło już ponad 550 przedsiębiorców. Z sukcesem buduje swoją markę osobistą za pomocą Instagrama i Facebooka.
Prelegent: Anna Oszajca
Z prelekcji dowiesz się:
Anna Oszajca – trener autoprezentacji medialnej i mentor holistycznego podejścia do tworzenia marki osobistej. Założycielka Akademii Medialnej – przestrzeni ludzi nowych mediów, która kształci i rozwija mentalność w kreowaniu wizerunku w mediach społecznościowych. Anna nadaje markom osobowość medialną. Pokazuje jak wydobyć swój indywidualny charakter, kreować osobowość, tworzyć wartościowe treści i występować publicznie, żeby inni chcieli to oglądać – a następnie współpracować biznesowo właśnie z Tobą. Jej misja to zmieniać osoby w osobowości medialne i robi to w autorskich metodach nauczania. Twórca szkoleń “Kamera, Akcja! Autoprezentacja Medialna”, „Marka Osobista Marką Sukcesu” „Jak wyzwolić w sobie kreatywność”, „LinkedIn New Connect”, „Indywidualnie o marce”, „Interaktywna marka”.
Jeśli czujesz, że Twój biznes potrzebuje medialnego boosta, a Ty sam masz dość obaw i ograniczeń, które dławią Cię, gdy masz się zaprezentować światu – Anna, jest tym człowiekiem, który pomoże przejść Ci medialną transformację i ze swobodą wyrazić siebie, wykorzystując marketing online w swoim biznesie.
Więcej o Annie przeczytasz
www.akademiamedialna.com
na www.linkedin.com/in/annaoszajca/
www.facebook.com/oszajcaanna
Prelegent: Kamila Czarnomska-Shiers
Kogo chcą zatrudniać najlepsze firmy w tej branży? Jakich handlowców i pracowników szukają pionierzy i liderzy rynku OZE? Podczas tej prelekcji dowiesz się czy trzeba mieć doświadczenie, żeby startować do takich firm i usłyszysz co zrobić, żeby móc w nich pracować.
95% jej klientów przychodzi z polecenia. Pracuje z CEO, dyrektorami, managerami różnego szczebla oraz członkami Rad Nadzorczych, specjalistami i przedsiębiorcami. Jest twórcą, a także opiekunem merytorycznym studiów podyplomowych dla doradców zawodowych.
Występuje w mediach w roli eksperta. 8 lat doświadczenia (kraj, zagranica) 5000+ godzin konsultacji B2B i B2C 400+ wykreowanych profili LinkedIn 130+ znanych branż (specyfika, schematy) 100+ rekomendacji – blisko 70 tylko na LinkedIn 100+ wywiadów, wpisów eksperckich w mediach.
Prelegent: Rahim Blak
Tokenizacja to zupełnie nowa forma pozyskiwania środków, która odnalazła swoje miejsce w świecie OZE. Dzięki rozproszonemu
kapitałowi można w łatwy sposób pozyskiwać środki potrzebne do wybudowania farm słonecznych. Dodatkowo daje możliwość jej inwestorom produkcji własnego, zielonego prądu.
O czym będziecie mogli usłyszeć podczas wystąpienia Rahima Blaka?
Absolwent wydziału malarstwa ASP w Krakowie i MBA w Łodzi, jest członkiem rady przedsiębiorców ASP w Krakowie, prowadzi zajęcia z e-marketingu i social media na MBA w Łodzi, AGH i WSEI w Krakowie oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Prelegent wielu konferencji, na których zdobywa najwyższe miejsca w ocenie uczestników. Jest seryjnym przedsiębiorcą, który ma już na koncie takie firmy jak click community – agencja social media, edrone – CRM dla e-commerce, mosaico – platforma do tokenizacji oraz copernic – inicjatywy, która ma na celu zbudowanie 1000 farm słonecznych.
Prelegent: Marcin Dolata
Przygotowanie techniczne i merytoryczne handlowców w branży fotowoltaicznej ma kluczowe znaczenie nie tylko dla montażu, ale również dla sprzedaży i efektów osiąganych przez handlowców. Podczas tej prelekcji usłyszycie jakie są kluczowe czynniki oraz jak one wpływają na relacje z klientami i wyniki sprzedażowe.
Założyciel i prezes zarządu EasySolar. Inżynier energetyki odnawialnej. Absolwent akceleratorów – PowerHouse w Dolinie Krzemowej, MIT Enterprise Forum CEE w ramach Massachusetts Institute of Technology oraz Impact Poland w ramach FundingBox.
Seryjny przedsiębiorca mający ponad 16 lat doświadczenia w biznesie, zarządzaniu zespołem, marketingu i sprzedaż. Od ponad 9 lat działa na rynku fotowoltaiki tworząc oprogramowanie dla firm sprzedających instalacje fotowoltaiczne. Na co dzień oprócz zamiłowania do biznesu, nałogowy sportowiec.
Prelegenci: Dawid Kłosek i Rafał Makowski
Podczas swojej prelekcji Dawid i Rafał pokażą jak dobrze zrobiony audyt wpływa na relacje z klientami, wyniki sprzedażowe, zrealizowany montaż, a co za tym idzie, na ostateczne zadowolenie klienta.
Praktyk – instalator i serwisant systemów fotowoltaicznych, a także handlowiec oraz audytor instalacji. Zajmuje się w szczególności projektowaniem i wykonawstwem mikroinstalacji fotowoltaicznych on-grid. Wykładowca szkoleń praktycznych z zakresu systemów fotowoltaicznych dla instalatorów i przedstawicieli handlowych. Programowanie i montaż osprzętu urządzeń inteligentnych budynków. Właściciel firmy w branży fotowoltaicznej oraz elektrycznej.
Doświadczony doradca techniczno – handlowy w branży fotowoltaicznej. Przeprowadził setki rozmów handlowych zakończonych sukcesem i setki audytów fotowoltaicznych. Skupiony na tym, żeby być dla klienta nie tylko doradcą, ale też ekspertem.
Stale się doskonali biorąc udział w certyfikowanych szkoleniach takich jak: Consulting Manager Winaiko, Hyundai, Ja Solar, Fronius, SMA i innych.
Prelegent: Natalia Matlak
Na co handlowiec powinien zwrócić uwagę przy podpisywaniu umowy z klientem? Jakie są prawa i obowiązki klientów? Jakie klauzule są niedozwolone do stosowania na umowach w branży fotowoltaicznej?
Na te pytania odpowie adwokat Natalia Matlak, specjalistka prawa w dziedzinie OZE.
Adwokat, która specjalizuje się w prawie odnawialnych źródeł energii. Działa na rynku usług prawniczych od 2012 r. Ukończyła wyższe studia prawnicze na Akademii Krakowskiej im. A. F. Modrzewskiego na kierunku prawo, broniąc pracę magisterską z prawa gospodarczego pt. „ Nieważność uchwał spółki z o.o.” Ukończyła podyplomowe studia z zakresu prawa pracy na Uniwersytecie Jagiellońskim. Od 2018 roku wpisana na listę adwokatów Naczelnej Rady Adwokackiej jako członek Okręgowej Rady Adwokackiej w Bielsku – Białej wykonuje zawód adwokata. Od 2018 roku prowadzi Kancelarię Adwokacką Matlak z siedzibą w Oświęcimiu, należącą do grupy ADDMW Adwokaci i Radcowie Prawni z siedzibą w Bielsku – Białej.
Prowadzący: Martyna Cichowicz
Klienci są obecnie bombardowani telefonami i wizytami handlowców z branży fotowoltaicznej. Przez to nauczyli się stosować gry, które mają za zadanie ochronić ich przed natarczywymi przedstawicielami. „Dopuszczają” do siebie jedynie tych, którzy są w stanie przejść przez te zapory.
Podczas tej prelekcji poznacie kilka najczęstszych gier klientów, które sprawiają, że handlowcy się wycofują. Jednocześnie dostaniecie kilka konkretnych sposobów na to, jak sobie z nimi poradzić.
Z wykształcenia psycholog biznesu, coach i mentor. Wieloletni praktyk sprzedaży.
14 letnie doświadczenie jako handlowiec i menedżer sprzedaży zdobywała głównie w branżach medycznej i szkoleniowej. Sprzedając produkty medyczne miała kontakt zarówno z sieciami aptek jak i prywatnymi właścicielami. Reprezentując hurtownie farmaceutyczną przez lata pracowała nad relacjami z klientami, negocjując umowy, dobierając najlepsze rozwiązania do indywidualnych potrzeb klientów.
Od ponad 4 lat uczy tego innych, prowadząc szkolenia dla handlowców, managerów oraz otwarte szkolenia rozwojowe. Pracuje zarówno z przedsiębiorstwami jak i osobami indywidualnymi.
Obecnie szkoli liderów oraz handlowców, głównie działów call center, retail oraz door to door, przede wszystkim w branży telekomunikacyjnej edukacyjnej i fotowoltaicznej. Tematyka prowadzonych szkoleń to m. in. sprzedaż, zarządzanie, rozwój osobistych kompetencji miękkich. Jest specjalistką w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań biznesowych i rozwojowych dla uczestników szkoleń.
Prelegenci: Anna Zaremba i Ela Sawczuk
Nie zawsze mamy odwagę i możliwość zapytać klienta, dlaczego zdecydował się na współpracę z konkurencją i nie od nas kupił instalację fotowoltaiczną. Ta prelekcja będzie wyznaniem klientów na temat współpracy z handlowcami w branży PV. Anna Zaremba i Ela Sawczuk skomentują to od strony merytorycznej.
Właścicielka firmy Szkolenia OZE, która zajmuje się realizacją specjalistycznych szkoleń w zakresie systemów fotowoltaicznych zarówno dla instalatorów jak i przedstawicieli handlowych, a także szkoleń biznesowych w obszarze branży fotowoltaicznej.
Manager i koordynator szkoleń i konferencji dla branży fotowoltaicznej, strateg i wizjoner.
Współpracuje z szerokim gronem ekspertów z branży fotowoltaicznej oraz elektrycznej, skupia się na rzetelnym i merytorycznym przekazaniu wiedzy teoretycznej i praktycznej.
Pomysłodawczyni i organizatorka międzynarodowej konferencji połączonej z targami wystawienniczymi ONLINE PV Conference&Expo skierowanej do branży fotowoltaicznej.
Swoją działalność realizuje w ramach marki Szkolenia OZE oraz fanpage’a Portal OZE, a także grupy na Facebooku skierowanej do kobiet Fotowoltaika Kobiecym Okiem.
Od 2008 roku związana z tematyką funduszy unijnych. Doradca w zakresie przedsiębiorczości oraz opracowania wniosków o dofinansowanie działalności gospodarczej i biznes planów.
Z wykształcenia psycholog biznesu. Certyfikowany trener, coach i mentor.
Wieloletni praktyk sprzedaży. Ma ponad 16 lat doświadczenia w sprzedaży w branżach ubezpieczeń, finansów i edukacji. Nadal aktywnie sprzedaje, żeby nie wypaść z wprawy.
Od ponad 9 lat szkoli handlowców, managerów i dyrektorów sprzedaży.
Pracuje z branżą fotowoltaiczną, transportową, finansową, windykacyjną, edukacyjną i wieloma innymi. Prowadzi szkolenia, mentoringi i indywidualne procesy podnoszące skuteczność sprzedaży u swoich klientów.
Przeprowadziła już ponad 7500 godzin szkoleń. W jej szkoleniach uczestniczyło przeszło 1200 uczestników.
Wykładowca praktycznych przedmiotów biznesowych w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu i w Opolu.
Autorka w branżowych pismach specjalistycznych takich jak As Sprzedaży, Szef Sprzedaży, Nowa Sprzedaż oraz ebooków dotyczących sprzedaży.
Prelegentka w ogólnopolskich i lokalnych konferencjach i wydarzeniach takich jak: Zgrupowanie Asów Sprzedaży, Trenferencja, Biznes Toastmasters, Młodzi na rynku pracy, Środowe Inspiracje oraz Mama w IT.
Specjalistka w tworzeniu nowatorskich rozwiązań biznesowych i programów szkoleń dopasowanych do potrzeb klienta.
Zawód trenera wybrała nieprzypadkowo. Łączy on jej pasję do rozwoju osobistego, z pasją pracy z ludźmi. Jako trener daje okazję do zdobywania doświadczeń.
Na szkoleniach i warsztatach pracuje tak, by uczestnicy wyszli z rozwiązaniami, praktycznie do zastosowania od razu.
Prelegent: Ela Sawczuk
Przeprowadzone badania na ponad 500 handlowcach z branży fotowoltaicznej pokazują, że największym problemem w ich pracy jest sprzedaż fotowoltaiki w sytuacji, kiedy konkurencja drastycznie obniża ceny.
Co zrobić, żeby sprzedawać drożej, w dobie wysokiej konkurencyjności? Jak pokazać klientowi wartość swojego produktu i przekonać go, że najniższa cena nie jest wcale najtańszym rozwiązaniem? Na te pytania odpowie Ela Sawczuk podczas swojej prelekcji.
Z wykształcenia psycholog biznesu. Certyfikowany trener, coach i mentor.
Wieloletni praktyk sprzedaży. Ma ponad 16 lat doświadczenia w sprzedaży w branżach ubezpieczeń, finansów i edukacji. Nadal aktywnie sprzedaje, żeby nie wypaść z wprawy.
Od ponad 9 lat szkoli handlowców, managerów i dyrektorów sprzedaży.
Pracuje z branżą fotowoltaiczną, transportową, finansową, windykacyjną, edukacyjną i wieloma innymi. Prowadzi szkolenia, mentoringi i indywidualne procesy podnoszące skuteczność sprzedaży u swoich klientów.
Przeprowadziła już ponad 7500 godzin szkoleń. W jej szkoleniach uczestniczyło przeszło 1200 uczestników.
Wykładowca praktycznych przedmiotów biznesowych w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu i w Opolu.
Autorka w branżowych pismach specjalistycznych takich jak As Sprzedaży, Szef Sprzedaży, Nowa Sprzedaż oraz ebooków dotyczących sprzedaży.
Prelegentka w ogólnopolskich i lokalnych konferencjach i wydarzeniach takich jak: Zgrupowanie Asów Sprzedaży, Trenferencja, Biznes Toastmasters, Młodzi na rynku pracy, Środowe Inspiracje oraz Mama w IT.
Specjalistka w tworzeniu nowatorskich rozwiązań biznesowych i programów szkoleń dopasowanych do potrzeb klienta.
Zawód trenera wybrała nieprzypadkowo. Łączy on jej pasję do rozwoju osobistego, z pasją pracy z ludźmi. Jako trener daje okazję do zdobywania doświadczeń.
Na szkoleniach i warsztatach pracuje tak, by uczestnicy wyszli z rozwiązaniami, praktycznie do zastosowania od razu.
Prelegent: Anna Zaremba
Jaki jest przepis na sukces w sprzedaży fotowoltaiki? Anna Zaremba zdradzi wam 3 kluczowe składniki sukcesu i opowie, jak zadbać o to, żeby je cały czas rozwijać. Niezależnie od tego, czy pracujesz w branży kilkanaście lat, czy dopiero zaczynasz, Twój sprzedażowy sukces zawsze będzie zależał od tych 3 rzeczy.
Właścicielka firmy Szkolenia OZE, która zajmuje się realizacją specjalistycznych szkoleń w zakresie systemów fotowoltaicznych zarówno dla instalatorów jak i przedstawicieli handlowych, a także szkoleń biznesowych w obszarze branży fotowoltaicznej.
Manager i koordynator szkoleń i konferencji dla branży fotowoltaicznej, strateg i wizjoner.
Współpracuje z szerokim gronem ekspertów z branży fotowoltaicznej oraz elektrycznej, skupia się na rzetelnym i merytorycznym przekazaniu wiedzy teoretycznej i praktycznej.
Pomysłodawczyni i organizatorka międzynarodowej konferencji połączonej z targami wystawienniczymi ONLINE PV Conference&Expo skierowanej do branży fotowoltaicznej.
Swoją działalność realizuje w ramach marki Szkolenia OZE oraz fanpage’a Portal OZE, a także grupy na Facebooku skierowanej do kobiet Fotowoltaika Kobiecym Okiem.
Od 2008 roku związana z tematyką funduszy unijnych. Doradca w zakresie przedsiębiorczości oraz opracowania wniosków o dofinansowanie działalności gospodarczej i biznes planów.
Prowadzący: Agata Koman-Więch
To czas na premierę nowych rozwiązań dla handlowców w branży fotowoltaicznej.
Nie przegap tego panelu, bo mamy dla Ciebie kilka konkretnych niespodzianek 🙂
Prowadzący: Agata Koman-Więch
To czas dla Was 🙂 W tym czasie możecie zadawać nam pytania, a my rozdamy wartościowe nagrody i bonusy.
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Wystarczy, że zapiszesz się na konferencję PV SALES LAB, uzupełniając formularz rejestracyjny na tej stronie.
W dniu konferencji wyślemy do Ciebie link, który zaprowadzi Cię w odpowiednie miejsce 🙂
Nie musisz nic instalować. Konferencja będzie transmitowana na platformach, do których wystarczy mieć tylko link dostępu (dostaniesz go od nas w dniu konferencji na adres email).
Udział w konferencji jest BEZPŁATNY.
Kluczowe dla nas było dobranie takich prelegentów, którzy są praktykami i doskonale radzą sobie w codziennej pracy w branży fotowoltaicznej.
Dodatkowo wśród prelegentów znajdzie się kilka znanych wszystkim nazwisk 🙂
Czeka na Was również gość specjalny, ale jego tożsamość zdradzimy dopiero na kilka dni przed konferencją.
*Program Konferencji może ulec zmianie.