7 sposobów na wejście do domu klienta w branży fotowoltaicznej
Wielu handlowców z branży fotowoltaicznej pyta mnie na szkoleniach o to, jaki jest najlepszy sposób na pozyskanie kontaktów do nowych klientów. Omawiamy sobie sposoby na zdobywanie leadów i w pewnym momencie zaczynam mówić o strategii door to door. Tworzą się zazwyczaj dwie grupy: jedna zakochana w tym sposobie pozyskiwania klientów i druga, która absolutnie […]
Read More☀️ Sprzedajesz fotowoltaikę? ☀️ A czy znasz swoje liczby? 🤔
Wiesz ile zamykasz transakcji miesięcznie/ tygodniowo/ dziennie? Ilu Twoich klientów odmawia ze względu na cenę, a ilu w ogóle nie pozwala Ci dojść do słowa, mówiąc, że nie są zainteresowani, albo nie mają czasu? _________ _________ Jeśli nie znasz swoich liczb (statystyk), to ciężko będzie Ci je kontrolować i podejmować działania, które zwiększą Twoje wyniki […]
Read MoreObiekcje klientów – jak sobie z nimi radzić?
Zdarzyło Wam się skończyć rozmowę handlową, ponieważ klient stwierdził, że musi to przemyśleć? Albo przedyskutować z żoną/mężem? Zapytaj go wtedy o to, co konkretnie chce przemyśleć/przedyskutować. Zazwyczaj w tym momencie pada jakaś dobrze brzmiąca odpowiedź w stylu: „zawsze podejmuję decyzję po namyśle/konsultacji.” Albo klient poda Ci jakąś obiekcję: „nie wiem, czy to mi się przyda/ […]
Read More3 magiczne zdania w sprzedaży fotowoltaiki
-„Co Pana skłoniło do do tego, że wziął Pan pod uwagę fotowoltaikę?” Po krótkim wstępie, na spotkaniu z klientem możesz zadać mu powyższe pytanie Rozpoczynając w ten sposób rozmowę, przerzucasz na klienta ciężar wymyślania korzyści i przekonywania go. Po tym pytaniu klienci najczęściej opowiadają o swoich motywach zakupowych. Nie zawsze jednak pierwsze odpowiedzi są tymi […]
Read More